Meddelande

Nya Pluggakuten lanseras första kvartalet 2017. Läs mer här

Om du vill prata med andra användare (inte om uppgiftsfrågor), kan du göra det i chatten.

Att tänka på när man skapar en ny tråd:
   - Skriv tydliga rubriker där du om möjligt anger både ämne och nivå för frågan.
      Exempel: "[KE A] balansering av formel". Undvik saker som "HJÄLP!!!" och "SNÄLLA!!".
   - Visa alltid hur du har försökt. Då är det mycket enklare att hjälpa till.
   - Korsposta ej! Det är inte tillåtet att posta samma tråd flera gånger.
   - Bumpa inte din tråd mer än en gång per dygn.

Se alla regler här. Om dessa regler ignoreras kommer en varning att delas ut, som kan följas av en avstängning.

Tyskland

jrfrank7
Medlem

Registrerad: 2016-02-28

Tyskland

Hej! jag undrar om du har en uppsats jag får kolla på och ta inspiration om Tyskland har någon det skulle jag bli jätte glad och göra min dag, jag sitter hemma nu och försöker att skriva en uppsats fast jag är ganska ny på det jag vet inte hur jag ska börja osv. det behöver inte just vara en uppsats om tyskland kan vara vilket land som helst smile
//Franco

jrfrank7
Medlem

Registrerad: 2016-02-28

Re: Tyskland

bump

Luft
Medlem

Registrerad: 2014-09-18

Re: Tyskland

Ett tips är att inte bumpa förrän efter 24 timmar.

Men det är ganska enkelt..

Skriv lite kort information om Tyskland först. Typ vilka de 3 största städerna är. Kanske skriv lite om Tysk kultur, om tysk mat, om tysk sport och att fotboll bland annat är jättestort i Tyskland. Du kanske vill skriva om ridning eller vad vet jag. Tänk vad du tycker är intressant och skriv om Tyskland inom det.

A complicated thing is just a bunch of simple things put together.

Sidfot